Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
5 yıl önce
Bildiğiniz üzere 1.2 Hakim yamasını başarıyla tamamladık ve şimdi 1.3'ün fikirsel aşamasındayız. Kesin eklemeyi düşündüğümüz temel özellikleri belirledik. Bunlardan biri de "ZAFER". Bu sebepten dolayı tüm hanelerin klanlarını şimdiden uyarma gereği duyuyoruz.
Hali hazırda oyunda mevcut halde bulunan şan mekaniyle bağlantılı olacak olan yeni özellik eklendiğince manuel olarak birkaç aşama ilerletebiliriz. Bunun anlamı bazı hanelerin eğer yeterli şan puanına sahip değilse dağılabileceğidir. Şimdilik oyun gidişatı açısından yeni özelliğin eklenmesiyle ilk dörtteki haneyi bir sonraki yarışın içine dahil etmeyi planlıyoruz.
Şu sonuçlarla karşılaşabilirsiniz:
Vizima Çevrimdışı
SoyluDinar: 65
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Güzel bir özellik fakat oyundaki Roleplay i öldüreceğini düşünüyorum çünkü bazı oyuncular şuan şan puanının bir özelliği olmamasına rağmen şan yarışına girişiyolar sebepsiz yere saldırıyolar eğer bu mekanik gelirse herkes herkese sebepsiz yere savaş açar ve oyunda küçük oluşumlar olmaz.
Saladin Çevrimdışı
BaronDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
FlamesLord Çevrimdışı
BaronDinar: 48
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
rooney Çevrimdışı
BaronDinar: 109
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Güzel oldu
aetra Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
KiraDesu Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Bir kaç öneride bulunucağım bu önerileri gerçekleştirebilirseniz oyununuz inanılmaz tadından yenmez olucaktır.
1-)Bir strateji oyununda en çok aradığım şey coğrafik konum için savaşlardır.Çoğrafyayı ve çoğrafik konumu çözümlemek bir strateji oyuncusu için en önemli etkenlerden olduğunu düşünüyorum.Bu düz haritayla en iyi konum köşeler oluyor onun harici etrafının dost mu düşmanla mı çevrili olduğunun önemi kalıyor sadece.Ama harita şekilli olursa içinde nehir , orman ve dağ gibi görüntüler olursa ayrıyeten örneğin kişi birliklerini sudan ya da dağ gibi yerden geçirmeye çalışırsa hızı düşer gibi mekanikleri eklemeyi başarabilirseniz tam anlamıyla bir strateji savaşı dönebilir.
2-)Savaş tansiyonu mekaniğinin gelmesi çok mühim.Örneğin sürekli savaştığımız klanlarla ya da kişilerle direkt barış yapamamalıyız savaş tansiyonumuz artsın ve bu tansiyonu geçirebilecek şey ise iki tarafın diplomatlarının günde yaptığı kongreler ve konuşmalar olsun.Bu diplomatların atıyorum saatte çözdüğü 5 dava olur savaş tansiyonu ise 800 davalık bir puana tekabül eder bunu geçirene kadar zaman geçer felan.
3-)Savaş taktiklerini geliştirmek adına asker depolayabileceğimiz mağralar , kamp alanlar vesaire olur.Buralardan ikinci ve gizli saldırılar yapabiliriz.Hatta yapabilirseniz oyuna keşfetmeli harita mekaniği getirirsiniz.Haritayı başlangıçta tamamen göremezler ve böylece bu 3. maddenin önemi artar.
Axrinn Çevrimdışı
BaronDinar: 300
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce