GOSOZTY Çevrimdışı
VikontDinar: 370
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
TongYabgu Çevrimdışı
European Kingdoms Bölüm LideriDinar: 1504
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Tüccatlar icin çift yönlü ticaret yapılabilir. Giderken x odun satıp gelirken y taş getir şeklinde.(bonus şeklinde de olabilir bu)
Envantere eklenen sandık vs gibi ödüllere ordu bakım masrafını düşürmek eklenebilir.
Birlik hareketleri sayfasında ki görev/hedef/süre/toplam/durum sütun başlıklarına tıklayarak hareketlerin sıralamasına seçilen başlığa göre sıralayabiliriz. Durum'a tıklayınca gidenler üstte gelenler altta tekrar tıklayınca gelenler üstte gidenler altta veya süreye tıklayınca azdan çoğa yada çoktan aza gibi gibi.
Orduya moral eklenebilir. Kazanılan her savaş morali arttırıp kaybedilen her savaş azaltır. Böylece orduya saldırı, savunma ve hız bonusu kazanabilir/kaybedebiliriz. Taverna veya han gibi bir bina üzerinden de belirli saatler için veya bazıları mağlubiyete kadar kalıcı olacak şekilde dinar karşılığında ordunun moralini arttırcak rus/ukraynalı/çinli kızlar tutulabilir.
Ayrıca köy ekonomisi sistemine ordu maaşlarına x1 x2 x3 şeklinde moral arttırıcı eklenebilir.
Sonuçta morali yüksek olan bir ordu hem daha hızlı hareket eder hem daha fazla saldırı/savunma bonus puanına sahip olur, ya da tam tersi..
AlpagU Çevrimdışı
SoyluDinar: 490
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Bence Premium getirileri yetersiz .
Sıralama ve mülk görünümü tamam çok iyi ama sıralama ileriki zamanlarda cazibesini yitiriyor. Sadece mülk görünümü için de premium yetersiz gibi.
En azından %5 üretim bonusu gibi bir ekleme yapılabilir . Böylece premium daha cazip bir hale getirilebilir.
emparatoor Çevrimdışı
BeyDinar: 205
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
AlpagU Çevrimdışı
SoyluDinar: 490
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Saldırı ve savunma raporlarında saldıran ve savunan birimin konumuna ulaşılabilinse faydalı olacağını düşünüyorum .
Zira başarısız saldırılarda npcnin yerini bulamıyorum en azından kontrol eder kesilmemisse tekrar bir atacak yaparım.
Tamerlane Çevrimdışı
Diğer Bölümler Bölüm LideriDinar: 625
Kraliyet Dinari: 2
4 yıl önce
oyunda rekabet ortamı için tarafsız admin müdahalesi ve öngörülemez olaylar olması şart. mini bildirimlerle örneğin ;
doğal afetlerle (yaşanan sel yüzünden aterna şehrinde kule yıkıldı.!) (deprem yüzünden lider köyünde 5 köylü öldü bir ev kapasitesi bir gün kullanılamaz)
siyasi olaylarla ( ihanet yüzünden köy vergisi ve bağlılık azaldı, falanca sayı kadar piyade orduyu terketti!)
onur ve merhamet seçenekleri (bannerlord) düşük puanlı köylere saldırırken sadece onur değil askeri puanların düşmesi. (şovalye gücü yarıya düşer)
Ordu morali sistemi ( haydut kesmek morali arttırır. aynı ırktan yağma moral düşürür. sürekli savaş hali ordu gücünü zayıflatır diplomasiye yönlendirir)
LordVenedik Çevrimdışı
Onursal ÜyeDinar: 82
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Kullandığımız taktikle geliştirmek istediğimiz taktiği farklı seçebilsek çok güzel olur.
Mentto Çevrimdışı
BeyDinar: 252
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Savaş Özeti Önerisi
Bu sayede bir savaşın tüm kısımları görülebilir.
Mentto Çevrimdışı
BeyDinar: 252
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Klan Yönetimi Önerisi
Malum artık klanlarin bağış ile belli seviyeleri var ve devret seçeneği ile diğer üyelerin oyuna devam edebilmesine olanak sağlamış olur.
Şehir ve Kale yönetimi; Mülkleri kimin yöneteceği hakkinda verilen kararlar ile ilgili.
Araştırma; Üyelerin hangi araştırmaya yatkın olduklari ve detaylar
Aktif üyeler ; Hangi üyelerin aktif olarak oyunda olduğu anlık olarak görülebilir.
LordVenedik Çevrimdışı
Onursal ÜyeDinar: 82
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Çıkan pmc ve boss sayısı arttırılırsa güzel olabilir.
Mentto Çevrimdışı
BeyDinar: 252
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Hane içerisinde ki bir adayın Haneyi yönetmek için aday olması
Üyelerin Hane seçimlerinde oy vermesi
Hane atmak için ise en az Hane sayısının Yarısı kadar oy verilmesi
Böylece Hane içi demokrasi yi geliştirebilir.
Ayrıca Haneden ayrılmak istemeyen klanlar için bir çekişme ortamı olur.
Ayrıca Hane Mareşali ve Diplomatı da yine oylama ile seçilebilir.
Mentto Çevrimdışı
BeyDinar: 252
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Klanlarin şehirler üzerinde hak iddia etmesi(Claim)
Klanlarin belli kurallar çerçevesinde Şehirlerde ve Kaleler üzerinde hak iddia etmesi ve böylece niyetinin diğer oyuncular tarafından bilinmesi
Hak iddia edebileceği şehirler ve Kalelerin belirlenmesi
Süre sınırı
Savaşa daha fazla aktiflik getirmesi amaçlanmaktadır.
Mentto Çevrimdışı
BeyDinar: 252
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Casus Mekaniği Geliştirmesi
Bu gelişmeler casus mekaniğinin keşif erinden alınarak bağımsız hale gelmesini sağlar.
Bir yeni bina ve araştırma eklenmesine olanak sağlar.
Casusların savaşlarda ve bilgi almada kullanılmasını sağlar.
Ilerleyen dönemlerde erzak ile birlikte içki eklenmesine olanak sağlar.
Role Playe uygun roller seçilmesine yardımcı olur. ( Gizli el) vb.
zeki_ilker_er Çevrimdışı
SoyluDinar: 1248
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Mesela Kültürlere özel asker getirile bilir
kuzeylilere barbar(piyade)
kelle avcılarına kelleci reisi (atlı birlik)
Batılılara düellocu veya arbaletci (piyade)(menzilli)
Yerlilere Millis ( daha ucuz daha hızlı eğitilen ve kalabalıkken güçlü olan bir birlik olabilir )
Göçebelere atlı okçu ( menzilli)
Güneylilere memlük askeri (kara ,atlı, yaycı dan biri olabilir
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
3 yıl önce
Bildirim ekranındaki savaş ve birlik filtreleri birleştirilip birlik filtresi yerine inşaat filtresi oluşturulması daha güzel olur bence
emparatoor Çevrimdışı
BeyDinar: 205
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
zeki_ilker_er Çevrimdışı
SoyluDinar: 1248
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
zeki_ilker_er Çevrimdışı
SoyluDinar: 1248
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
zeki_ilker_er Çevrimdışı
SoyluDinar: 1248
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
UltimTurner Çevrimdışı
SoyluDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
3 yıl önce
Merhabalar, RP'de ki bitme olayından sonra Yönetimin yeni bir sonlu RP'ye sıcak bakmadığını öğrendim.
RP'nin bir sonu olsada bence oldukça eğlenceli, bazı sonuçlar öngörülememiş ve bu öngörülmemiş sonuçar
Yüzünden oyunun sonu kötü bir şekilde gelse bile bence yeni sert kurallar dahilinde RP sistemi tekrar getirilebilir.
Yanlış değilsem RP'de iken 1. Taç bile alınmamışken 3 taraftan ikisinin birleşmesi ve kalan 1 tarafı bitirmesi sonucu oyun çabuk ve tatsız bir şekilde bitti.
RP Sistemi için düşüncem şu şekilde:
RP'ler gelecekte tekrardan geldiğinde mevsimlik olabilir.
2022 İlkbahar RP'si olur, ilkbaharın ilk gününden son gününe kadar sürer, 3 ay içinde sonuç alınamazsa halk ayaklanır ve bütün soyluları, yöneticileri öldürerek oyunu sona erdirebilir. Tabii 3 aylık süre sınırı olduğu için oyunda ki üretim gelişim süreleri kısaltılarak daha hızlı bir gelişim çabası içine girilebilir. İlk RP'de ki hatalardan ders çıkararak oyunda bir tarafın başka bir tarafa savaş açmadan önce en az 4 tarafın oluşulması beklenebilir.
4 taraf oluştuktan sonra 2-2 olacak şekilde çıkan savaşlarda kendi savaşını kazanan ve diğer tarafın savaşını bitirmesini beklerken kendini geliştirebilir.
Bu zaman zarfı içerisinde savaşta olan iki tarafın savaşı bittikten sonra önceden kaybeden 1. kısımda ki kaybeden isterse 2. kısımda ki kazanan veya kaybedene katılabilir. kazanan ve kaybeden tarafını desteğeni alan taraflar son olarak 2 tarafa bölünüp savaşabilir. Eğer bu sistem yeterli gelmezse çok hızlı gelişen tarafların içinde kasıtlı bir ihanet olayı gerçekleşebilir. Hızlı gelişim kontrolsüzlüğü de getirir. Yönetim tarafından bir tarafta ki önemli/önemsiz birine/birilerine ihanet etmesi söylenir, bunun üzerine ihanet edilir ve oyun devam eder.
Söylediklerim biraz -fazla- karışık gelmiş olabilir, bir kaç okumadan sonra anlamadıysan tekrar anlatabilirim.
Teşekkürler, iyi forumlar :)