Yavuz_Sultan Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Yavuz_Sultan Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Ticaret merkezinde askeri ekipmanların satışında üst limitin 1000 altına çekilmesi gerektiğini düşünüyorum. Şu anki limitler geçen sunucudan kalma limitler fakat bu sunucuda askeri üretimler yarıya indirildi. Bu da onları daha değerli hale getirdi. Bu nedenle üst limitlerinin de en azından 2 katına çıkarılması yerinde olacaktır.
Edit: Bu önerimi gün içinde oyun sohbetinde bahsetmiştim foruma yazdığımda oyunda güncellendiğini farkettim. Doğruyu takdir etmenin yanlışı eleştirmek kadar değerli olduğunu düşünürüm. Ve bu oyun açısından sizi en takdir ettiğim yer gerçekten geri dönüş hızı, teşekkürler.
1 öneri daha keşke savaş düzeni hesaplamaları bu kadar " devlet sırrı " niteliğinde olmasa da o konuda da ilerleme kaydedebilsek. Bu konuyu belki yazarak açıklamada zorlanıyorsunuzdur. Bunun için discord kanalında bir soru-cevap etkinliği düzenlenebilir. Biz de böylece savaş sistemi ile alakalı aklımızdaki sorulara yanıt almış oluruz.
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
TrapperTicaret merkezinde askeri ekipmanların satışında üst limitin 1000 altına çekilmesi gerektiğini düşünüyorum. Şu anki limitler geçen sunucudan kalma limitler fakat bu sunucuda askeri üretimler yarıya indirildi. Bu da onları daha değerli hale getirdi. Bu nedenle üst limitlerinin de en azından 2 katına çıkarılması yerinde olacaktır.
Ticaret merkezinde yer alan kılıç, mızrak ve yayın tavan fiyatları 500 dinardan 1000 dinara; zırhın tavan fiyatı ise 500 dinardan 1500 dinara çıkarılmıştır.
Mastic Çevrimdışı
BaronDinar: 3290
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Ventrue isimli oyuncunun 2. önerisini destekliyorum güzel olabilir öyle br şey. Tek seferliğe mahsus şekilde yapılabilir.
TongYabgu Çevrimdışı
European Kingdoms Bölüm LideriDinar: 1504
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Mobil için
Asker üretim sayfasında kaydırma olarak asker sayısinı belirlemenin yerine/veya yanina dahil edilerek "+" ve "-" butonları da eklenmeli ve basılı tuttukça da sürekli arttırım hada azaltım yapmalı. Elimdeki paraya veya zırha silaha göre asker sayısini ayarlarken veyahut yanlış seçim yapınca sıfıra çekmek biraz zor oluyor
TongYabgu Çevrimdışı
European Kingdoms Bölüm LideriDinar: 1504
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Ayrıca bir teknoloji gibi veyahut bina kurarak ta zırh kılıç mızrak ve ok silahlarına ek geliştirme yapma gelebilir. Bi armory/arsenal vb biryer kurup orada zırhın ve silahların kaliteleri her araştırmada yükseltilebilir(örn zırhı 1e basmak için 3k demir+5 k altın gibi.)
TongYabgu Çevrimdışı
European Kingdoms Bölüm LideriDinar: 1504
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Birde malum, oyunumuz Calradia dünyasını ve temelde az veya çok mount and blade tabanlı. Yoldaşta gelebilir. Kale/şehirlerin başına koyabilur ek savunma yapabiliriz. Yada saldıracak ordunun başına getirip ek saldırı puanı alabiliriz. Hatta bu yoldaşların itemleri olup kıyafet silah at vb kuşatıp bu itemleri satabilir ya da sandiklardan elde edebiliriz.
Ayrıca pre olarak ta yoldaş alabiliriz elmas ile. Veya yoldaşlara giydirilebilecek itemleri.
TongYabgu Çevrimdışı
European Kingdoms Bölüm LideriDinar: 1504
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Kafamda deli sorular. Çok oluyorum belki kusuruma bakmayın ama iftardan sonra ki ilk sigara ile kafam çalışnaya başladı :)
Kendi kahramanımız da olabilir. Aynı yukarı da bahsettiğim gibi kendimizi de donatıp puanları dağıtarak güç karizma vs kasabiliriz. Güç basınca saldırı savunma ek yüzde puanlar alabiliriz karizma basınca her köye ek +3 ordu kapasitesi eklenebilir vs
Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
4 yıl önce
Böyle öneriler güzel oluyor, bekliyoruz.
Tamerlane Çevrimdışı
Diğer Bölümler Bölüm LideriDinar: 625
Kraliyet Dinari: 2
4 yıl önce
TongYabgu Çevrimdışı
European Kingdoms Bölüm LideriDinar: 1504
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Kale ve şehirlere bikaç bina daha eklenebilir.
Savunma için;
Hendek (+2000 savunma puanı olabilir yapmak için ise 7000 dinar gibi bi ücreti olabilir)
Çit (+1000 savuma puanı olabilir. Yapmak için ise 1500 odun 1000 demir istenebilir. Mantığı da surlara yaklaşan düşmanları hendekten önce çitle yavaslatmak için kullanmak diyebiliriz)
Hendek 3 5 saldırıda içi dolup tekrar kazılması gerekebilir bu karşı tarafın normal saldırımı yoksa kuşatma mı yaptığına göre ve ordu nüfusuna göre hendek ömrü değişkenlik gösterebilir.
Çit ise her saldırıda kusatma veya normal saldıri olup olmadığı ve savaşı kazanip kaybetmek sorgulanmadan 1000 savunma puanından fazla olan saldırilarda yıkılıp tekrardan kurulabilir.
Böylece savaşlarda değişkenlik gösterir. Daha az asker ile daha iyi savunma yapılabilir. Kuşatmalar zorlaşır ve taktik kasmak gerekir.
Üretim için ise
Kale ve şehirlere kuracağımız han/kervansaray vb nasıl isimlendirilirse bu binanin seviyesine göre kiralayacağımız askerlerin sayıları artıp ücretleri düşebilir.
Şehirlere ayrıca pazar yeri kurarak şehirden gelen dinarlara pazarın seviyesine göre yüzdelik artış sağlanabilirm (maks.5 seviye olup 1 için %3 2için %7 3için %12 4için %25 5için %50 gibi)
TongYabgu Çevrimdışı
European Kingdoms Bölüm LideriDinar: 1504
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Günlük görevler
Random olarak her oyuncuya farklı saatlerde belirlenen süre içerisinde yapması gereken bir görev gelebilir.
Hancının kaçırilan kızını kurtarma(belirlenen hedefi yenmek)
Kurt postu toplama(kurt kesme)
Haydut kesme
Çapulcu kesme
Kaçak kesme
Devriye(belirlenen hedeflere keşif eri yollamak)
Bu görevler bikaç saatlik olabilir. Örn 6 saat içinde 50 kurt kes. Ya da 3 saat içinde hancının kizını kurtar. Veya belirtilen 3 hedefe keşif eri yolla gibi. Kazanımlari da dinar ve onur olabilir. Veya sadece sandık.
tartakci Çevrimdışı
AyanDinar: 28
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Haritada yol alırken görünmeyen (stealth) ancak saldırı gücü çok az olan ve üretimi pahalı birimler eklenebilir. Bu tarz birlikler yeni savaş taktiklerini de beraberinde getirecektir.
Daggfinnr Çevrimdışı
SoyluDinar: 1070
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Boğa ve Kara Şövalye'ye göre Vahşi Goril'in altın kazanç oranı daha az kalıyor. Ödülünün 8000 dinar olmasını öneririm.
Tamerlane Çevrimdışı
Diğer Bölümler Bölüm LideriDinar: 625
Kraliyet Dinari: 2
4 yıl önce
KiraDesu Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Bazı kritik önerilerde bulunacağım ve bence bunlar oldukça gerekli mekanikler.
Görev Mekanikleri Üstüne :
Daha önce içeriğini yaptığımız (örneğin ticarethane kur) görevini başka bir görevle meşgul olduğumuz için görevi alıp if döngüsüne sokmadığımız için görevi yapılmış saymıyor.İllaki görev içeriğini tekrar yerine getirmemiz gerek.Bu da çok kritik çünkü şehir kuşat ve yağmala gibi şeyler her zaman gerçekleştirilecek eylemler olmadığı için bir daha yapana kadar çok geriye düşüyoruz.
Harita Mekanikleri Üstüne :
En önemli hususlardan biri kanımca çok fazla zaman harcamadan kendi dengimizde bir düşman bulmaktır.Haritanın her tarafını aramak yerine (ki monütörü küçük olanlar sıkıntı çekiyor bu hususta) size en yakın olmak üzere haritadaki mevcut birimleri bulduracak bir sistem yapabilirsiniz.Örneğin haydut bulmak istiyorsam tıklayarak bana en yakın haydutu bulayım.Bu önemli bir mekanik olduğu için kaşif erlerini bunun için kullanabiliriz yani bunu yapmak için bir emek gereekebilir bunda sakınca yok ama olmazsa olmaz bir mekanik.
Bir diğer önemli mekanik harita sisinin olmamasıdır.Şöyleki strateji oynunda daha önceki sunucuda da önerdiğim gibi cografik koşulların ve görüşün önemi yüksektir.Bize yakın olan yerin bir civarını görebilelim bunun harici diğerlerini keşfetmek için bu sise insanlar yollayalım.Yolladığımız insanlar orayı araştırırak ordaki görüşü bize açsınlar.Böylece birisi bir oyuncunun üzerine çok yürüyemez (göremediği için dolayısı ile nerde olduğunu bilemez).Eğer aralarında bir husumet varsa ve illa oyuncuya saldırıcaksa burda keşfetme ve araştırma becerileri işin içine girer ki bu da oyunu daha zevkli yapar.
Yapı Mekanikleri Üstüne :
Yapıların yükseltilememesi bunun yerine bir tane daha basmak bence garip bir durum.Bir tane daha basılabildiği gibi yapıları geliştirerek bize verdikleri kaynakların miktarı arttırılabilmeli diye düşünüyorum.Ayrıca bu sayede merkez binasının yükseltilmesinin bir yararıda bu yapıları geliştirebileceğimiz olması da mantıklı olucaktır.
Savaş Mekanikleri Üstüne :
Şuan hali hazırda güzel bir sistem olsa da yeni geliştirdiğiniz birlik dizilimine eklenmesi gerektiğini düşündüğüm bir mekanik var.Bu da köye casus atıp içerisindeki birliklerin konumunu öğrenmektir.Ama casus gönderimleri açıkca harita da görülebildiği için bunun deaktive edilmesini rica ediyorum çünkü bunu farkedicek ve birliklerinin konumunu değiştirecektir ve böylece saldıran kişinin böyle bir deneme yapacak olması tamamen anlamsızlaşacaktır.
Yavuz_Sultan Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
ErlikHan Çevrimdışı
VikontDinar: 557
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Ticaret merkezi için yeni bir sıralama tipi gelebilir.(anladığım kadarıyla mal alış satışlara dahil edilmiyor) Bunu takiben aynı şekilde tüccarlıkla alakalı başarımlar gelebilir.(mal satış ve alış üzerine) isimleri de tacir ve dışa bağımlı olabilir.
ScTypoos Çevrimdışı
ÇaylakDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
çizimde olduğu gibi bir sistem yapılıp takas ve ticaret resmileştirilebilir ve ayrıca otomatik olacağı için zaman tasarufu sağlar oyunda altın gönderilemediği için takaslar çok zor oluyor hem istediğin kadar adam atıyabilirsin ekstra olarak tüccarların mazemeyi satınca anlaşılan miktarın aktarılan miktardaki fiyatını hesaplayıp o kadarla geri dönecek.(anlaşmada 10k odun satılacak 250 stack 200 golda diyelim 4 tüccar taşıyor 1k odun gitti 800 gold ile geri dönecekler ve devam edicek)
ek(yeni resim)