Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
GOSOZTY Çevrimdışı
VikontDinar: 370
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
GOSOZTYOyunda vikont ve üzeri Altın gönderebilsin.Kervanların yağmalanma ihtimali olsun.Bunun için kervanin yaninda askerler gonderme olup ihtimalin azapmasini sağlanabilir
altın gönderme multi hesapp kullanımı arttırır ayrıca rekabette sıkıntı olur bence. Klanda gelişmesini istediğiniz oyunculara kaynak atarsanız hızlıca gelişiyor zaten
wokiee Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Oyunda savaş sistemi ve klan sistemi çok saçma, bireysel oynamak isteyen kişiler, çoğunluk tarafında olmayan ve puanı düşük oyuncular oyuna tutunamıyor.oyuna yeni mekanik ekleneceğine eski mekanikler arasında denge sağlanırsa daha iyi olur.
Mastic Çevrimdışı
BaronDinar: 3290
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Oyuna 2 ırk getirilip (Birisi saldırı ırkı, birisi savunma ırkı tarzı) askeri birimlerin çeşidi arttırılabilir.
Oyuna ek bir dünya harikası tarzı bina getirilip oraya sahip olan hanedeki oyunculara dakikada 1 gold verme gibi özellik eklenebilir. (Bu yer her daim saldırıya acık ve az sayıda asker ile savunulabilecek bir yer olmalı ki haneler arası el değiştirsin canı sıkılan insan orayı almak için asker basıp saldırsın.)
Kalelerin bir kısmının getirisi götürüsünü karşılamıyor günde 1k altın getirisi var ama asker gideri daha fazla oluyor orayı savunmak için. Kaleler bağlı olduğu köylerden milis kuvveti tarzı basit birimleri üretsiz şekilde geçici süreli (saldırı 30 savunma 30 ve 1 saat ömürlü) asker çağarma eklenebilir.
Aynı şekide şehir sahipleri de milis kuvvetinden bir tık güçlü (saldırı 35 savunma 35 ömür 30-45 dakika) asker çağarıp bunları yönetebilmeli.
Oyunu biraz dağa eğlenceli yapmak için haftada bir event tarzı haritada 200-300 tane basit yaratık cıkarıp en çok yaratığı kesen lişiye-klana-haneye ödül verilebilir.
Lordların resım ve sancagının yanında özelliği olmayan kıyafet-at kılıç getirilebilir.
Orduları harita dısına keşife yollayıp suprız odüller-askerlerın yok olması-kaynak bulması- yeni ek birimler dönmesi tarzı erkinlikler getirilebilir.
Saladin Çevrimdışı
BaronDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
memokal Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Şehir sahiplerinin şehirden yapılan alım satımlardan komisyon alması lazım böylece şehir sahibi olmanın bir yararı olur ve şehirler için savaşılır
Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
5 yıl önce
aetra Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
KiraDesu Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Oyuncu profilinde herkesin okuyabileceği durum satırı eklensin.Oradan belli başlı şeyleri yazıp bilgilendirme yapabilelim.
ErlikHan Çevrimdışı
VikontDinar: 557
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
5 yıl önce
ErlikHan Çevrimdışı
VikontDinar: 557
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
KiraDesu Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Birde yeni biri olarak söylüyorum farklı türden olmasına rağmen bina inşa bekleme sürelerinin artması biraz mantıksız bunun yerine aynı türden konulan binaların bekleme süresinin artması mantıklı olur
yasinwsLx Çevrimdışı
ŞövalyeDinar: 288
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
ilk önce bu yazacaklarımın yapılmasının zor olduğunu biliyorum fakat oyun artık savaş olmadıkca katlanılamaz hale geldi ticaret yönü aşırı zayıf söyleyeceğim eşyalar ticareti baya canlandırır
1-Zırh Kılıç Mızrak gibi askeri eşyaları özel bir binada belli ücrete üst bir seviyeye taşıma gelebilir. Güçlendirilmiş Zırh , kılıç gibisinden.Bu yeni ekipmanlarla da statları yükselmiş yeni askerler üretebiliriz.Örneğin 2.seviye zırh + 2.seviye kılıç ile Kıdemli Piyade eğitebiliriz
2- ilk maddede belirttiğim Kıdemli askerleri ayrı bir talim yerinde ırklarını belirleyebiliriz.Örneğin kıdemli piyademiz var onu alıyoruz talim yerinde savunma ırkını seçiyoruz ondan sonra savunma statı artıyor gibisinden
3- önceki maddede belirttiğim gibi 4 ayrı ırk olabilir.Savunma ırkı-Saldırı ırkı-Yağma ırkı-Kuşatma ırkı. Yine bu dediğim ırklar talim yerinde belirlenicek ve belli ücretleri olacak
4-(bu maddenin gelmesi noktasında kararsızım gelmesede olur fakat ama yinede yazmak istedim)Çoğu oyunda olduğu gibi ırkların birbirine avantajı veya dezavantajı olabilir.Örneğin Savunma ırkı Saldırı ırkına güçlü fakat kuşatma ırkına zayıf yağma ırkı ile bir avantajı veya dezavantajı yok.
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
LordVenedik Çevrimdışı
Onursal ÜyeDinar: 82
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Axrinn Çevrimdışı
BaronDinar: 300
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
"Calradia Online" bölümünde "Roleplay" bölümünün kapanması gerek.
Zaten rp diye bir şey yok üstüne bunun altından insanları soğutup oyuncu kaybetmeniz sağlanıyor.
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
Şan puanına toprak bütünlüğü eklenebilir mesela x klanı Namarya Şehrini ve bağlı tüm kaleleri yönetiyorsa bundan ek şan kazanabilir