yasinwsLx Çevrimdışı
ŞövalyeDinar: 288
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
ilkkanisibol
yasinwsLxKlanlar arası barış olabilir.İki tarafda barış sözleşmesi imzalar örneğin 3 günlük barış sözleşmesi imzalandı 3 gün boyunca klan üyeleri birbirine saldıramaz
Klan diplomasisine buna ek olarak şunlar eklenebilir:
- Askeri ittifak (savaşta destek olarak müttefiği çağırma seçeneği)
- Savunma ittifakı ( saldıran tarafa karşı müttefik çağırma seçeneği)
- Saldırmazlık anlaşması (belirli gün iki tarafın saldırmayacağına dair güvence)
- Barış anlaşması
Bu anlaşmalara uyumu sağlamak amacıyla klanlara güvenilirlik seviyesi diye bir ölçüt eklenebilir. Bunlar 3 kademe olabilir:Bu ölçütlere göre şan puanını etki belirlenebilir. Örneğin güvenilmez seviyesi şana eksi olarak yansıyabilir.
- Güvenilir
- Normal
- Güvenilmez
Bu anlaşmalarda müttefik taraf sözünde durmazsa güvenilirlik seviyesi düşebilir.Saldırmazlık anlaşmasını bozan tarafın güvenilirliği en alt seviyeye düşebilir ve seviyesi daha zor yükselebilir.
Kesinlikle katılıyorum
Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
5 yıl önce
Klanlarla ilgili (diplomasi vb.) yeni seçenekler ekleyeceğiz fakat oyuncuların yapabileceği şeyleri eklemeyi pek uygun görmüyoruz. Tek oyunculu bir oyun yapsaydık evet, "üç gün ateşkes" seçeneğini ekleyebilirdik fakat bu durumları tamamen oyuncuların özgür seçimine bırakıyoruz. Kimi klan, ateşkes içinde hazırlanıp saldırı yapabilir. Bu durum saldıran tarafa avantaj sağlasa da diğer klanlara karşı kuşku yaratır. Bunlar tamamen oyuncuların özgür iradelerine kalmış durumda.
YasinL Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Orduları rahatça hareket ettirebilmek, o da olmazsa meydan savaşı en azından olsa efsanevi olurdu oyun patlardı. TaleWorlds de destek verir belki
Maestro Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Din sistemi gelebilir. Her dinin + ve - bonusları olur tabi bonusları aktif etmek için kutsal sayılan şehirler belirlenir onları elinde tutma şartı konur bu sayede mücadele artar.
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Kale ve şehirlere daha anlam kazandıran yapılar söz konusu olabilir. Örneğin warbanddaki gibi şehirlere işletmeler kurulabilir, kaynak üreten veya direkt altın getirisi söz konusu olan.
rooney Çevrimdışı
BaronDinar: 109
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Bence araştırma süresi azaltma %3 yerine %4 olması lazım fulledigimizi düşündüğümuzde bence pek bı yararı olmicak gibi gözüküyor
rooney Çevrimdışı
BaronDinar: 109
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Klan liderlerine ek olarak onur verilmeli bence
KayraHan Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Merhaba benim tekrar bir önerim var.Benim önerim şehirlerdeki onur ve altın geliriyle alakalı.
1. önerim alınan vergi ile alınan onurun ters orantılı olması.Ağır vergiler alan bir lord ile hafif vergiler arasında onur farkı elbet olur.
2. önerim 750 askerin sürekli aktif koruduğu bir şehir ile hiç bir güvenlik gücünün olmadığı şehir arasında fark olmalı.Bildiğiniz gibi hırsızlık,yolsuzluk gibi olaylar şehirlerin problemli yanlarından biri ve şehirdeki suç oranı şehrin lordunun onurunu etkiler.
Şehirdeki asker varlığı alınan onuru da altını da etkilemelidir. Hem bu şekilde daha gerçekçi olur hem de vergilerini azaltan lordların olması ticaretin önünü açar.
İlginiz için teşekkür ederim.
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Bildirimler ile savaş raporları farklı menülerde olmalı. Savaş raporları bir çok bildirimin arasında kaybolup gidiyor. Kendileri ayrı bir listede olurlarsa daha faydalı olacaktır.
Hasank Çevrimdışı
KöylüDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Merhaba, köylerde sınırsız bina yapmak yerine belirli bir sayıda bina yapıp bu binaların seviye yükseltme yoluyla kapasitelerinin arttırılmasının daha iyi olacağını düşünmekteyim.
Saladin Çevrimdışı
BaronDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Yağma yaptığımızda düşman köyünden bir bina yıkılabilir
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Tüccar gönderimini de lütfen asker gönderme gibi kaydırmalı hale getirin mobilden 40 tüccar gönderecem diye işkence çekiyorum.
Saladin Çevrimdışı
BaronDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Uridium Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Oyuna göçebe veya viking istilası etkinliği getirilebilir
Haritayı viking veya göçebe kampları olabilir biz kampları yağmaladıkça kampların içerisindeki asker sayısı ve verdiği ödül artabilir
Bunun yanında etkinlik dükkanı olabilir kamplardan kazandığımız özel paralar ile bu dükkanda asker eşya 1.saatlik premium 30 dklık odun üretimi arttırma gibi şeyler eklenebilir
oyun monoton bir hal almaya başladı çünkü hep aynı şey belli bir yerden sonra sıkıyor
Bu özelliğe bence öncelik verin yoksa oyuncu kaybedersiniz iyi günler
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
Ikadios Çevrimdışı
Genel Forumlar LideriDinar: 3048
Kraliyet Dinari: 1
5 yıl önce
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Oyundaki bireysel sıralama sadece puan ile de olmamalı. Çünkü oyunda puan sadece inşaat ile alakalı. Puanlar çeşitlendirilebilir, şu anki puan inşaat puanı olur. Sonra araştırma puanı, askeri puan (Düşman askeri öldürme sayısı), ticaret puanı ( Alım-satım yapılan şehirler puan kazandırır), Soyluluk sıralaması olabilir mesela. Aynı sınıftakiler arasında da bir sonraki sınıfa en yakın olan daha önde olur.
Klanlara küçük bir forum tadında bir iletişim arayüzü gerekli. Çünkü oyun içindeki klan ve hane iletişim bölümü oldukça kullanışsız ve yetersiz.
KayraHan Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
5 yıl önce
Oyunda tüccar olarak oynamak imkansız ve zor. Spirantumdan aldığım birim başı 46 altın olan 4500 demiri Plorene 79 altından satmak 2 saat 45 dakika sürüyor benim için.Kazandığım altın sadece 990 altın.Bunu yaparken rastgele beliren 15 çapulcu ve 13 vahşi hayvanı keserek 775 altın ve 200 onur elde ettim.Oyundaki ticaret imkanı çok kısıtlı ve karlı değil.Bunun ile ilgili geliştirmeler olması gerekir diye düşünüyorum.
Benim önerim şu yönde. A köyümden çıkıp b şehrinden aldığın malı c şehrine satıp a köyüne geri dön gibisnden bir mekanik olmalı çünkü 30 dk ya b şehrine git 30 dk ya dön 52 dk ya c şehrine git 52 dk ya dön gibi bir sistem oldukça yavaş.